close
تبلیغات در اینترنت
خرید دامنه
کاهش پراکندگی پاسخ لرزه ای سکو ثابت فلزی دور از ساحل در برابر زلزله حو
دنبال کردن مطالب از طریق فید RSS دنبال کردن مطالب از طریق تویتر

تبلیغات

اطلاعات کاربری


عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

موضوعات

پیوند ها

آخرین مطالب

مطالب پربازدید

کاهش پراکندگی پاسخ لرزه ای سکو ثابت فلزی در برابر زلزله حوزه نزدیک

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

عنوان :
کاهش پراکندگی پاسخ لرزه ای سکو ثابت فلزی دور از ساحل در برابر زلزله حوزه نزدیک دارای پالس سرعت
محمد زرین ، دانش آموخته کارشناسی ارشد، دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی
بهروز عسگریان ، دانشیار گروه زلزله، دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی
چکیده :
آنالیز نیاز لرزه ای به عنوان ابزاری مناسب جهت تخمین میانگین فرکانس سالانه تجاوز از یک حد   احتمالاتی اسکالر پیشرفته تغییر  به کار گرفته می شود. در این مقاله، کارایی اندازه شدت  مشخص پارامتر پاسخ مهندسی  در دانشگاه استنفرد پیشنهاد شده است، در تحلیل Cornell و Tothong که توسط  مکان طیفی غیر الاستیک برای سازه سکوی ثابت فلزی  با اندازه شدت اسکالر مرسوم شتاب طیفی الاستیک و متناطر آن تغییر مکان طیفی الاستیک ای تعریف می شود که منجر به پراکندگی کمتر در پاسخ سازه ای برای یک کارامد به عنوان IM نفتی مقایسه می شود. یک شبیه  مشخص شود. در این مقاله، مدل عددی یک سکوی دریایی با توجه به رفتار واقعی آن در نرم افزار IM سطح سازی شده است. سکوی دریایی نمونه با در نظر گرفتن کمانش اعضای مهاربندی و اثرات خستگی کم چرخه مدل سازی شده است. جهت در نظر گرفتن اندرکنش شمع-خاك-سازه، شمع های سکو با مدل سازی خاك اطراف آن بر پایه مدل معادل تیر بر جهت محاسبه پاسخ لایه های OpenSees پی غیر خطی وینکلر مدل سازی شده است. همچنین از قابلیت های خود نرم افزار که یکی از نوین ترین روش ها در تعیین (IDA) خاك استفاده شده است. در تحقیق حاضر، آنالیز دینامیکی غیر خطی افزایشی های گوناگون در نشان دادن مود های Edp ظرفیت سازه می باشد انجام شده است و همچنین بحث مختصری راجع به کارایی معمول در مورد سازه های ساختمانی یعنی ماکزیمم دریفت بین Edp پاسخ مختلف سکو صورت پذیرفته است و نهایتا همان در غالب دو اندازه شدت اشاره شده در بالا برای IDA طبقه ای برای سکوی نمونه فوق انتخاب شده است. سپس، نمودارهای در محدوده ناپایدار دینامیکی IDA مجموعه 40 رکورده حوزه نزدیک دارای پالس سرعت رسم شده اند و پراکندگی نمودارهای تغییر مکان طیفی غیر الاستیک، این اندازه شدت به IM کلی محاسبه شده اند. با توجه به پراکندگی کمتر محاسبه شده برای برای سکوی نمونه مورد نظر پیشنهاد شده است.



برای استفاده از مطالب سایت عضو شوید


براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : *

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
نام کاربری :
رمز عبور :

نظرات ()

مطالب مرتبط


ارسال نظر برای این مطلب


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی


تبلیغات

پیام مدیر

به پایگاه اطلاعات مهندسی عمران خوش آمدید! برای استفاده از مطالب سایت عضو شوید، براي مشاهده ي بهتر سايت از مرورگر اينترنت mozilla firefox استفاده فرماييد ارائه دهنده مقالات مرجع مهندسی عمران، لطفا در هنگام کپی برداری ، مطالب را به نقل از این سایت ذکر کنید.

جستجو


آمار سایت

آمار


آمار کاربران
تعداد اعضا : 1373

کاربران آنلاین

کدهای اختصاصی

آمار بازدید

حامیان سایت

RSS


Powered By
Rozblog.Com

Translate : Tem98.Ir

مطالب تصادفی

نظرسنجی

چه مقطع و گرایشی از رشته عمران هستید؟












کنفرانس ها و همایش ها

آخرین کنفرانس ها و همایش ها